Jesteś tutaj: Przykładowe analizy

Wykres kołowy i tabela krzyżowa.

Test Chi-2 wykazał istotną statystycznie zależność między wiekiem, a elementami etykiety na które zwracają uwagę badani przed zakupem produktu. Jak się okazało osoby od 16 do 20 roku życia zdecydowanie najczęściej (78,9%) zwracają uwagę na zastosowanie i zalecenia dotyczące użycia. Z kolei badani mający od 21 do 30 lat najczęściej zwracają uwagę na skład chemiczny (43,8%), a nieco rzadziej na zastosowanie i zalecenia dotyczące użycia (33,35). Natomiast respondenci powyżej 30 roku życia najczęściej zwracają uwagę na zastosowanie i zalecenia do użycia (43,5%), a nieco rzadziej na skład chemiczny (34,8%). Dodatkowo warto wspomnieć, że im wyższy wiek, tym wyższy odsetek respondentów zwraca uwagę na oznakowanie szczególne.

Współpraca: www.plbs.pl www.anstat.pl